loading...

عشق من

بازدید : 85
دوشنبه 3 مرداد 1401 زمان : 16:10

مکعب روبیک عکس

آیا با چاپ عکس روی مکعب روبیک آشنا هستید؟ در سال‌های اخیر شیوه های متنوعی جهت نمایش عکس ها ابداع شده تا جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد. یکی از این شیوه‌ها استفاده از مکعب روبیک می‌باشد، که بیشتر در خصوص عکس‌های خانوادگی و کودکان به کار می‌رود. چاپ عکس روی مکعب روبیک، همانند تخته شاسی بوده، که از چسب دوطرفه روی روبیک، جهت چسباندن عکس چاپ شده استفاده می‌گردد. می‌توان مکعب روبیک را به صورت خام تهیه و پس از چاپ عکس در سایز متناسب روی آن چسباند. روبیک عکس، محصول اختصاصی فروشگاه زرین کادو می‎‌باشد و شما می‌توانید با سفارش این محصول قاب عکس 8 بعدی از تصاویر خود داشته باشید، شما بعد از ثبت سفارش روبیک، منتظز دریافت سفارش تا حداکثر 7 تا 15 روز کاری باشید.

روبیک عکس به عنوان هدیه ای خاص و لاکچری

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین شیوه های نوینی که برای چاپ عکس روی اجسام مختلف ابداع شده ، شما میتوانید کالاهای خاصی مانند لیوان ، تی شرت و …را به دوستانتان هدیه دهید. یکی از کالا هایی که اکثر جوان ها برای سورپرایز از آن استفاده میکنند و مورد استقبالشان قرار گرفته ، روبیک ها هستند. شما میتوانید از خدمات چاپ عکس روی روبیک توسط گروه طراحان اطلس استفاده کنید و کالایی بی نظیر و خاص هدیه دهید.

روبیک ها کالاهایی از جنس پلاستیک هستندکه ۹ وجه دارند. در هر وجه یک عکس قرار میگیرد به طوری که با چرخش روبیک در حالت های مختلف شما عکس های مختلفی را مشاهده میکنید.

نحوه چاپ عکس بر روی مکعب روبیک عکس

شما باید ۹ عکس را برای ما ارسال کنید و ما پس از بررسی و چک کردن کیفیت عکس ها ، روبیک شما را میسازیم . سعی کنید عکس هایی با کیفیت و در سایز مناسب برای ما ارسال کنید.

چاپ عکس روی مکعب روبیک، همانند تخته شاسی بوده، که از چسب دوطرفه روی روبیک، جهت چسباندن عکس چاپ شده استفاده می‌گردد. می‌توان مکعب روبیک را به صورت خام تهیه و پس از چاپ عکس در سایز متناسب روی آن چسباند.

قیمت روبیک عکس

مکعب روبیک یکی از سرگرمی های مهیج برای افرادی است که علاقه زیادی به بازی های فکری دارند. اما تصور کنید که با حل مکعب روبیک تصویری سراسر خاطره برای شما نمایان شود. امروزه چاپ مکعب روبیک تبلیغاتی با تصاویر خاطره انگیز یا تبلیغاتی یک ابزار مهم در صنعت تبلیغات به شمار می رود.

مکعب روبیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن دستگاه های چاپ با قدرت چاپ بر روی هرگونه متریال این امکان برای افراد فراهم شده است تا از هر وسیله یک ابزار تبلیغاتی بالاقوه خلق نمایند. مکعب روبیک در گذشته تنها به عنوان یک سرگرمی فکری مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه از این وسیله علاوه بر سرگرمی می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در جذب مخاطب بیشتر به خوبی استفاده نمود. همچنین این محصول با قابلیت استفاده به عنوان یک وسیله دکوری تغییرات شگفت انگیزی در منازل شما ایجاد نماید.

بازدید : 49
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 15:38

خرید یک بازی با 5 ویژگی با قیمت مناسب

اگر تصمیم به خرید این بازی با 5 ویژگی دارید، اما در انتخاب هر دو شک دارید، به راحتی می توانید آن را با نمونه های دیگر که در نهایت شامل 2 یا 3 بازی می شود، مقایسه کنید. بسیاری از بازی هایی که ما به عنوان اسباب بازی بزرگسالان می شناسیم چندان عالی نیستند. بسیاری از افرادی که به خرید تخته نرد یا شطرنج یا سنگ مرمر و سایر بازی های این بازی با 5 بازی جداگانه می روند، چندین ابزار دیگر در این بازی دارند. البته نمی توان طرفداران تخته نرد را عاشق سنگ مرمر یا دوز دانست. این بازی ها در کنار بازی های حرفه ای مثل شطرنج، پکیج کاملی هستند که کمیاب هستند. ما تضمین می کنیم که پس از خرید یک اسباب بازی یا این بازی 5 کاره، از بازی با آن لذت خواهید برد و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را پرداخت خواهید کرد.

خرید بازی تخته نرد

بسته بندی بازی چندکاره

این بازی همراه یک بسته بندی چرمی بسیار زیبا هست که سرتاسر محصول را توی خودش جا میده. همچنین یک بسته چرمی هم برای مهره ها وجود داره.

بازی های موجود در بازی 5 کاره

وقتی که بسته را مشاهده می کنید ابتدا بازی مارو پله به صورت چوبی هست. در زیر این محصول بازی شطرنج وجود داره و در پشت آن بازی دوز وجود داره که یک بازی بسیار هیجانی برای هر سن وسالی هست. بازی چاکرز هم که یک بازی ژاپنی هست که اون هم بسیار سرگرم کننده هست

بعد از باز کردن بسته به محصول و بازی اصلی که تخته نرد هست می رسیم که با طرح های بسیار زیبایی دارد که میتونه شما را سرگرم کنه.

بازدید : 66
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:38

کادو تولد برای همسرم چی بخرم؟

يكي از سوالات مهمه همه ادما اينه كه كادو تولد همسر چی بخرم؟ اين يه سوال كليه و ميتونه براي هر كسي متفاوت باشه چرا كه هم فردي كه كادو ميخره و هم فردي كه قراره كادو بگيره داراي سليقه هاي متفاوتي هستن. ما طبق اطلاعاتي كه از خريد هزاران كاربر از سايت کادوساز داريم متوجه شديم كه اكثر آدما با هر سليقه اي به دنبال این هستند که هدیه و کادویی خاص و تکرار نشدنی را تهیه کنند. پس شما هم به انتخاب بقيه اعتماد كنين و مطمون باشين كه اشتباه نميكنين.

هدیه تولد همسر ارزان

1- قفسه ها و سا شلفهای زیبایی در بازار وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید و یر روی آنها گللدان های زیبایی قرار دهید و یا اینکه کتاب خریداری کرده و از انها به عنوان کتابخانه استفاده کنید.

2- وسایل ورزشی خانگی: بعضی از خانم ها هستند که به خاطر مشکلاتی که دارند مجبور هستند همیشه در خانه بمانند و امکان تحرک ورزشی آنها کم می شود. پس بهترین گزینه این وسایل خانگی می باشد که می تواند به انها بسیار کمک کند.

کادو تولد همسر خاص

همسران ما همیشه بیشترین زحمات را برای ما و فرزندانمان متحمل می شوند ولی کمتر پیش می آید که از آنها قدردانی کنیم. فرقی هم نمی کند که همسر ما شاغل باشد یا خانه دار. آنها در طول روز و حتی شب هنگام در حال رسیدگی به امور منزل و فرزندانمان هستند که اصلاً کار ساده ای نیست! اگر که همسرمان شاغل نیز باشد این زحمت و تلاش روزانه معمولاً مضاعف نیز خواهد شد؛ چراکه علاوه بر کار و شغل بیرونی بایستی به امور منزل و فرزندان نیز بعد از ساعات کاری خود رسیدگی نمایید.

اما گاهی آنها احساس می کنند که این تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی همیشگی، از دید شوهر و فرزندان دورمانده است و به اندازه کافی بابتش از آنها سپاسگذار نیستیم. و خیلی وقتها نیز حق با آنهاست! بله اما بایستی ما در مواقع و ایام خاصی از سال مانند روز تولد به آنها یادآوری کنیم که تلاش خالصانه و هر روزه آنها چقدر زندگی را برای اعضاء خانواده دلپذیرتر و آسان تر نموده است و شکرگذار و ممنون زحمات آنها هستیم و اینکه چقدر دوستشان داریم و چقدر در زندگی ما ارزشمند هستند.

پس در تمامی سالها واجب است تا روز تولد همسرتان را به یک روز خاص، باشکوه و بیادماندنی تبدیل کنید. برای اینکار قبل از همه بایستی به فکر تهیه یک کادو تولد همسر مناسب و درخور برای همسرتان باشید. در این مقاله قصد داریم تا 10 پیشنهاد جذاب را که از بین محبوب ترین و پرفروشترین محصولاتمان، برای هدیه به خانمها انتخاب شده اند را به شما معرفی کنیم تا از بین آنها بهترین هدیه تولد را برای همسر تان انتخاب نمایید.

یک هدیه خوب برای تولد همسر

همه خانم ها طی یکسال منتظر روز تولدشون هستند تا ببینند همسر و بچه هاشون چه تدارکی برای تولدشون دیده اند و از اونجا که خانم ها بسیار حساس هستند این روز براشون خیلی مهمه. به همین دلیل سعی کنید برای هدیه تولد همسر یه هدیه زیبا و مناسب تهیه کنید. حتما لازم نیست که بسیار هزینه کنید بلکه کافیه یه هدیه تولد زیبا و دوست داشتنی انتخاب کنید.

بازدید : 55
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:37

بهترین راه خرید هدیه تولد زنانه

خب آقایان محترم! همه‌ی ما در طی سال با مناسبت‌های مختلفی روبرو می‌شویم که لازم است برحسب شرایطمان برای همه یا بعضی از آن‌ها هدیه‌ای تهیه کنیم، مثلاٌ ایام عید یا جشن تولد یا سال‌گرد ازدواج و هم‌چنین مناسبت‌های مختلف.

یکی از مهم‌ترینِ این موارد که نام برده شد هدیه تولد برای زن یا به عبارت دقیق‌تر که مربوط به موضوع این مقاله می‌شود هدیه تولد برای خانم‌ ها نام دارد.

اما با وجود این که هر سال چندین بار با لزوم تهیه‌ی هدیه برای مناسبت‌های مختلف مواجه می‌شویم ولی هر سال ماجراهای مختلف و سردرگمی‌های همیشگی به سراغمان می‌آید و باز از خود می‌پرسیم مناسب‌ترین هدیه‌ تولد برای خانم ها چیست؟!

یکی از همکاران من تعریف می‌کرد که من و خانمم در طی سالیان سال که از ازدواجمان می‌گذرد هر اشتباهی که بتوانید فکرش را بکنید در خرید هدیه و از جمله هدیه تولد زن مرتکب شده‌ایم! از لباس‌هایی با سایز اشتباه گرفته تا لباس راحتی! چون گاهی لباس‌ها یا کفش‌هایی با یک سایز مشخص اندازه‌ی هم نیستند!

اما اگر راستش را بگوییم وقتی که فوت‌و‌فن خرید هدیه تولد برای خانم ها را یاد گرفتید از آسان بودن آن به قدری متعجب خواهید شد که امکان دارد ضربه‌ای به پیشانی‌تان حواله کنید! خُب آماده هستید؟! پس شروع می‌کنیم:

۱-به حرف‌های همسرتان دقیق‌تر گوش کنید!

اگر با هوشیاری بیش‌تری به جزئیات سخنان همسرتان توجه کنید مطمئن باشید که سرنخ‌هایی برای خرید هدیه تولد دلخواهش خواهید یافت. در اکثر موارد، وقتی که همسرتان متوجه نیست، از چیزی یا موردی تعریف می‌کند که از سخنان و حالت او می‌توانید به میزان علاقه‌ی او به موارد مذکور پی ببرید

۲- لیستی از هدایای احتمالی تهیه کنید.

البته قرار نیست که شما همه‌ی هدایای این لیست را برای همسرتان بخرید ولی لازم است که حداقل، سه دقیقه برای تهیه‌ی این لیست وقت صرف کنید، سپس ببینید آیا امکانِ ترکیب بعضی از این هدایا با یک‌دیگر وجود دارد یا نه؟ به این ترتیب امکان دارد که به ایده‌ی هدیه تولد برای همسر، جنبه‌ای کاملاً شخصی و خاص بدهید.

۳- از فرزندان و بعضی ازاقوام همسرتان نظر بخواهید.

با این‌که شاید شما بسیاری از سلایق خانمتان را بهتر از هر کس دیگری بدانید ولی بعضی موارد هم می‌تواند وجود داشته باشد که فرزندان شما یا فامیل یا آشنایان همسرتان بهتر از شما بدانند، پس می‌توانید از آن‌ها نیز نظرخواهی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۴- از خودتان بپرسید همسرم به عنوان یک خانم به چه چیزهایی احتیاج دارد؟

بسته به موقعیت خانمتان از لحاظ شاغل یا خانه‌دار بودنِ او، از خودتان بپرسید که چه وسایل یا امکاناتی کارهای او را راحت‌تر می‌کند مطمئناً در این مسیر به ایده‌های جالب توجهی برای خرید هدیه تولد دست خواهید یافت.

بازدید : 104
چهارشنبه 10 فروردين 1401 زمان : 16:14

فروشگاه اينترنتي هايپرپالاس امكان خريد محصولات سوپرماركت را به صورت آنلاين با بيشترين تخفيف در شهر چابهار در دسته هاي مختلف شامل انواع كالاهاي اساسي از جمله گوشت قرمز، مواد غذايي، خواربار، مرغ، ماهي، روغن، شير، پنير، ماست، برنج، ماكاروني، حبوبات، قند، شكر، چاي، تنقلات و … را فراهم كرده است.

هایپرمارکت در چابهار

بازدید : 116
چهارشنبه 27 مرداد 1400 زمان : 20:01

کادوساز، یک فروشگاه اینترنتی برای خرید کادوهای خاص است. ما امکانی رو فراهم کردیم که شما میتونین کادوهای شخصی سازی شده داشته باشین و کادوها رو با عکس و سلیقه خودتون زیباتر کنین. در نتیجه کارمون رو با شعار “کادوتون رو خودتون بسازید” شروع کردیم. این کادوهارو میتونین برای مناسبت هایی مانند کادو سالگرد ازدواج، کادو تولد مرد، کادو تولد زن، کادو تولد مادر، کادو تولد پدر، کادو تولد همسر، کادو تولد پسر، کادو تولد دختر، کادو تولد بچه، کادو تولد خواهر و هر مناسبت دیگه استفاده کنین.

کادو و هدیه چرا مهمه

هدیه دادن و هدیه گرفت، همیشه برای همه جذاب بوده. انرژی و عشقی که توی دادن هدیه وجود دره، توی کمتر چیزی میشه پیدا کرد. اما چه هدیه بدیم و چه هدیه بگیریم همیشه ناخواسته خوشحال میشیم و ما تصمیم گرفتیم که در کادوساز شریک لحظه های خوشتون بشیم.

هدف کادوساز

کادوساز نیومده که فقط کادو بفروشه بلکه ما اومدیم که بتونیم لحظه هاتون رو خوشتر کنیم. ما سعی می کنیم تجربه بفروشیم. تجربه های متفاوت که خودمون دوستشون داریم و دوست داریم آن را به دیگران هم هدیه بدیم. اصلا این یک خط ایده ساده، همان چیزی بود که باعث شد کادوساز پا بگیرد. مثلا ما دوست داریم خیالی آسوده داشته باشیم، زیاد لبخند بزنیم، بی هوا سورپرایز بشیم، خیلی عشق بورزیم؛ تا جایی که می توانیم نفس عمیق بکشیم و به این فکر کنیم چه چیزی هم حال خودمان را خوب می کند و هم حال بغل دستی مان را. برای این بود که ما «کادو و هدیه» را انتخاب کردیم. هدیه موجود عجیبی است؛ اصلا زنده است. احترام سرش می شود. عقل و عاطفه دارد و احساسات خوبش را به بقیه هم منتقل می کند. ما در کادوساز منتظر شما هستیم.

کادوهای کادوساز

در کادوساز، هر محصولی که شما می خواهید، به صورت اختصاصی و با عکس و متن شما تهیه می گردد و با دقت و ظرافت بسیار خاصی تولید می شود.

بازدید : 139
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:36

خرید هدیه ارزان برای هدیه سالگرد ازدواج خانم

برای خریدن یک پک هدیه مناسب می توانید از فروشگاه هدیه ای که در سرتاسر شهر وجود دارد استفاده کنید. برای اینکار، از فروشگاهی خرید کنید که مسئول آن خانم باشد و بتواند شمارا در خرید بهترین هدیه راهنمایی کند البته به این نکته توجه داشته باشید که سلیقه خانم ها بسیار متفاوت است. پس دقت کنید. اما از اینترنت هم می توانید استفاده کنید. فقط کافی است که جستجوی هدیه مورد نظر خود را در اینترنت داشته باشید تا به راحتی به هدیه های زیادی دسترسی داشته باشید.

خرید هدیه سالگرد ازدواج برای مرد

مردها اصولا انسال های کلی نگر و دور اندیشی هستند. یعنی در خرید هرچیزی به این موارد بیشتر از دیگر موارد دقت می کنند. پس اگر می خواهید برای یک مرد هدیه مناسبی را تهیه کنید، به این موضوع دقت کنید که باید آن هدیه را بتواند برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار دهد و وسیله ای باشد که استفاده مکرر داشته باشد.

40 ایده جذاب برای کادو سالگرد ازدواج

1- ساخت یک مجسمه

شما می توانید یک عکس از خودتان را به یک هنرمند مجسمه ساز بدهید تا او برای شما دقیقا همین مجسمه را بسازد. این مجسمه می تواند یکی از لحظات عاشقانه شمارا به تصویر بکشد.

کادو سالگرد ازدواج

2- گلدان کریستال حکاکی شده

حتما برایتان این سوال پیش آمده که این ایده چیست؟ بله شما می توانید به یک تولید کننده گلدان کریستال بگویید تا برایتان تاریخ سالگرد عروسی شما را حک کرده و همراه آن اسم شما و همسرتان را هم مشخص کند. یک عدد شاخه گل رز هم خریداری کرده و کادو بدهید

3- میز با حک اسم و تاریخ

به یک چوب بری بروید و یک عدد میز سفارش بدهید. به استاد بگویید که اسم شما و همسرتان را به همراه تاریخ سالگرد ازدواج را بر روی میز برایتان حک کند.

کادو سالگرد ازدواج ارزان

4- زنگوله های عاشقانه

وقتی که توی مغازه های وسایل تزئینی می روید یکسری زنگوله وجود داره که اونهارا جلوی درب منزل وصل میکنند که در هنگام باز شدن در، صدای موسیقی بلند می شود.

5- تابلو عشق

برای اینکه این کادو را بتوانید آماده کنید باید طراح خوبی باشید. چیزهای ویژه ای که در این تابلو می توانید قرار دهید، تاریخ ازدواج، یک عکس دو نفره، اسم هر دونفرتان، یک جمله عاشقانه بسیار زیبا. همگی را طراحی کرده و چاپ کنید و هدیه بدهید. اگر برای شما سخت است، ما در سایت کادوساز آن را برای شما آماده کرده ایم که می توانید سفارش دهید.

بازدید : 140
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:26

خريد اينترنتي كادو روز زن

خيلي از آدما از خريد اينترنتي مي ترسند و حق هم دارند. چرا كه خيلي با كلاهبرداري هاي اينترنتي روبرو شديم. اما در نظر بگيريد كه اگر سايتي داراي نماد اعتماد باشه ديگه جاي نگراني نيست و ما در کادوساز اعتماد شما برامون بسيار ارزشمنده. پس اگر قصد خريد اينرتنتي كادو روز زن رو داريد روي ما حساب كنيد


بهترین کادو برای روز زن

من همیشه دوست دارم روز زن باشه تا بتونم به همسر عزیزم عشقم را ثابت کنم. این روز به این دلیل اهمیت داره چونکه اختصاص به کسانی داره که یدونه هستند و باید قدرشون را دونست. زنها را باید قدرشون را بیشتر دونست اون ها موجوداتی بسیار حساس هستند و همیشه منتظر یه زمانی هستند که بدونند مردشون چقدر دوستشون داره. البته ما نمیگیم که دوست داشتن را با کادو روز زن میتونید ثابت کنید ولی زنها ذهنشان به کادو گره خورده است که اگر کادوی مناسنتری دریافت کنند پس بیشتر مورد عشق هستند.
کادوی مناسب روز زن

حالا که شما متوجه این موضوع شدید که کادو برای زن حکم عشق طرف مقابلش را داره، باید با تمام توان تلاش کنید تا بتونید بهترین کادویی را که می تونید و می دونید را تهیه کنید و با یه کادوی بسیار زییا بسته بندی کنید و سر موعد مقرر بهشون بدید. اما حالا سوال اینه که کادوی چی می خواید بخرید؟؟؟؟؟؟


کادو روز زن چی بخرم

والا با اینکه ما توی سایت کادوساز مجموعه ای 100 تایی از کادوهای خاص و دست ساز داریم، باز هم بعضی وقت ها برای خرید یه کادوی مناسب و خاص گیچ میشیم و دست به دامن دیگران میشیم که راهنماییمون کنند ولی چاره ای نیست باید اینقدر بگردید تا بتونید به هدفتون برسید


47 ایده جذاب برای کادو روز زن


1- جواهرات

جواهرات هر زنی را به خود جلب می کند. شما می توانید یک قطعه جواهر به همسر خود هدیه بدهید و لذت را در چهره او به راحتی ببینید. انواع بسیار متنوعی از جواهرات وجود دارد که می توانید به راحتی از هر جایی تهیه کنید. برای اینکار ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و بعد با مشخص کردن بودجه خود، می توانید انواع بسیار زیادی از گردنبند، آویز، گوشواره و دستبند و النگو و ... را به راحتی هدیه دهید.

سعی کنید یک قطعه جواهر با مدل زیبا انتخاب کنید که او بتواند روزهای دیگر روی بدن خود نمایش دهد. چنین جواهراتی بدون شک در میان ایده های خیره کننده هدیه برای خانم ها قرار دارد.


2- پک های مواد آرایشی

زنان دوست دارند که مواد آرایشی را به عنوان هدیه داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا لوازم ضروری آرایش خود را سازماندهی کنند تا هرچه برای آرایش سریع می خواهند به سرعت در دسترس باشد.


کادو روز زن چی خوبه

3- سبد حمام

سبد حمام یک ایده جدید است که می خواهیم اینجا به شما ارائه بدهیم. اکثر خانم ها برای حمام کردم، وسایل بسیار زیادی را به همراه خود دارند. مانند انواع شامپو سر و صورت و بدن و یا شیو کننده های زیاد، انواع نرم کننده و ...

شما می توانید تمامی اینها را آماده کرده و در جعبه یا سبدی زیبا قرار دهید و هدیه دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که این هدیه بسیار کم ارزش است، اما ما به شما می گوییم که اشتباه فکر میکنید. مواردی که درون این سبد می توانید قرار دهید بسیار متنوع و گران قیمت است. پس به این کالا به عنوان هدیه کم ارزش نگاه نکنید

طراحي سياه قلم

ست اداري

حك چهره روي طلا

بازدید : 176
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:25

كادو تولد پدر، فرش طرح چهره

امروز ميخوام بهتون يك محصول بسيار جذاب و پر فروش را معرفي كنم. فرش طرح چهره يكي از محصولات جذاب ما به حساب مياد و بسياري از سليقه ها را به خودش جذب ميكنه. يكي از مواردي كه از فرش طرح چهره ميشه استفاده كرد به عنوان كادو تولد پدر هست. شما ميتونيد براي پدران عزيزتون اين محصول رو سفارش بديد و لجظات شادي رو براشون ايجاد كنيد.

فرش طرح چهره، كادو تولد پدر

كادو تولد پدر از جمله روزهايي است كه همه مي خواهيم يه روز باشكوه را براشون رقم بزنيم چرا كه معتقديم بايد به يه شكلي زحماتي كه براي ما كشيده اند رو هر چند كوچك، ولي جبران كنيم. شك نكنيد اگر پدران عزيز شما تصوير تكي يا يك تصوير خانوادگي رو روي اين فرش ها ببينند بسيار خوش حال خواهند شد.

خريد اينترنتي فرش طرح چهره، كادو تولد پدرم چي بخرم

اگر به خريد اينترنتي اعتماد نداريد مي تونيد به نماد اعتمادي كه در پايين هر سايتي وجود داره توجه كنيد و به واسظه اون به سايت ها اعتماد كنيد. ما در كادوساز نيز داراي نماد اعتماد هستيم و به شما اطمينان ميديم كه يك خريد همراه با لذت را خواهيد داشت و ما در كنارتون هستيم. پس نگران خريد اينترنتي فرش طرح چهره نباشيد. از طرف ديگه اقا پسرا و دختر خانما مدام سوالشون اينه كه كادو تولد پدرم چي بخرم؟ ما به شما اطمينان مي ديم كه فرش طرح چهره بهترين گزينه هست.

بهترين كادوي تولد پدر

هر روز خيلي از افراد به ما پيام ميدند كه مي خواند براي پدرهاشون كادوي تولد بگيرند و نظر مي خواند كه بهترين كادو براي روز پدر چي هست؟ ما نسبت به مسئوليتي كه داريم كادوهاي متفاوتي را بهشون پيشنهاد ميديم. ولي به نظر خود ما، فرشي كه طرح چهره پدرتون بر روي اون بافته شده، يكي از بهترين كادوهايي هست كه ارزش اين را داره كه به پدر كادو داده بشه. از مهمترين خاصيت اين فرش ها اينه كه هم ميتونيد قابش كنيد و به ديوار بزنيد و يا اينكه روي يكي از منطقه هاي خونه پهنش كنيد و سالهاي سال از اون بهره مند بشيد.

براي تولد پدر كادو چي بگيرم؟ فرش طرح چهره بگيريد

باز هم يكي از مهترين سوالهايي كه هرروز به كادوساز مياد همين سوال هست كه براي تولد پدرم كادو چي بخرم؟ ما ميگيم شما ابتدا بايد به جيبتون نگاه كنيد كه چقدر مي خوايد هزينه كنيد. اگر فرش هاي طرح چهره را ببينيد صددرصد عاشقش ميشيد. پس ما توصيه ميكنيم كه همين كادو را تهيه كنيد . پدرها ارزشمندترين دارايي هر خانواده هستند پس قدرشون را بدونيد و هميشه از صميم قلب باهاشون همراه بشيد.

ايده هاي ديگر در مورد كادوي تولد براي پدر

چاپ عكس بر روي روبيك

بازي 5 كاره

نامه با متن عاشقانه

طراحي سياه قلم

ست اداري

حك چهره روي طلا

جاعودي

بازدید : 190
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:35

48 ایده جذاب برای کادو روز مرد

اگر شما به دنبال کادوی ارزان برای روز مرد هستید باید از اکسسوری ها استفاده کنید. اینها کمی قیمتشان از کادوهای دیگر ارزانتر است . چند مثال برای شما می زنیم.

1- کروات:

اگر مرد شما از کت و شلوار استفاده می کند, این گزینه مناسب است.

2- ست کیف و کمربند و جاسوییچی:

اصولا بعد از جوراب, همه به این ست ها فکر می کنند. این ست ها انواع مختلف دارد که بسته به تعداد مواردی که در آن وجود دارد، با قیمتهای متفاوتی هستند

کادو روز مرد برای عشقم

3- عطر:

در اینجا منظور ادکلن نیست. یک عطر ساده در سی سی ها و بوهای مختلف می تواند بسیار مناسب باشد.

4- عینک آفتابی:

عینک آفتابی یکی از گزینه هایی هست که شما می توانید برای ماشین مردتان تهیه کنید تا در مواقع آفتابی از آن استفاده کنند

5- پیراهن و شلوار:

یکی دیگر از کادوهای با قیمت مناسب، پیراهن هست. انواع زیادی پیراهن در بازار وجود دارد که شما بسته به سلیقه مرد خودتان به راحتی می توانید مدل های زیادی را تهیه کنید. همچنین انواع شلوار پارچه ای و کتان و جین هم به راحتی پیدا می شود.

کادو روز مرد چی خوبه؟

6- دمپایی و یا صندل و یا کفش طبی:

چرا ما کلمه طبی را به کار بردیم؟ به خاطر اینکه، برای سلامتی مرد خود ارزش قائل باشید.

7- بلیط مسافرت

بله درست متوجه شدید. شما می توانید دو عدد بلیط برای هر شهر و یا کشوری که خواستید تهیه کنید و آنرا به مرد خود کادو دهید. البته حتما قبل از آن شرایط کاری همسرتان را در نظر بگیرید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 5668
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی